27 juni: Food en e-commerce

Vaktitels Distrifood, Foodmagazine en Twinkle bundelen de krachten in een nieuw congres over e-commerce in food, na de pioniersfase. Nederlanders besteden wekelijks méér aan food dan aan non-food. Het online marktaandeel is echter nog beperkt, de huidige groei veelbelovend, de kansen daarmee enorm. 

De eerste sprekers voor Food & E-commerce op 27 juni zijn inmiddels bekend. We zullen onder andere Michiel Muller (Picnic), Bart Kuppens (Unilever), Marc van Venrooij (Coca-Cola),  Walther Ploos van Amstel (lector CityLogistiek Hogeschool van Amsterdam) en Joop Holla (GfK Formule Rapport) verwelkomen. Zij bieden inspiratie en zorgen voor voer voor discussie over de online foodmarkt.

Wat zijn de best practices en trends in onder meer marketing en logistiek? En waar gaat het naartoe?

Koop nu tickets voor de eerste editie van Food & E-commerce!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *