Picnic moet aanpoten om de consument te volgen

Online boodschappenbezorger Picnic gaat als een speer, maar heeft nog een wereld te winnen, stelt medeoprichter Michiel Muller in AD. Als supermarktexperts smalen dat de bezorg-concurrent maar één procent marktaandeel heeft, wrijft Muller zich juist in de handen: "Fijn dat er nog zo'n groeipotentieel is." Lees het interview in AD.

In AD zegt Michiel Muller onder meer:

"De klassieke supermarkten werpen zich ook steeds meer op thuisbezorging, maar Picnic heeft een voorsprong. We zijn de enige die het gratis doet en op tijd. Bij de traditionele bezorgmodellen is de bezorging heel inefficiënt. Wij doen met ons melkboerrondje zes bestellingen in een uur. De andere rijden de hele dag kriskras door de stad en mensen moeten thuis uren wachten."

Lees het hele interview in AD!

 

Kom met uw praktijkervaringen op het terrein van managen en organiseren

Deel uw kennis, schrijf 3 columns of artikelen en ontvang een gratis pro-abonnement (twv €200)

Word een pro!

SCHRIJF MEE >>