Kennisplatform IMCC over voorraadbeheer in e-commerce

Op 30 augustus organiseert kennisplatform IMCC een vervolgbijeenkomst van de werkgroep ‘voorraadbeheer in e-commerce’. Hierin participeren supply chain professionals van bol.com, Wehkamp, Fonq, Kruidvat en diverse andere bedrijven.

Het thema van deze meeting is: samenspel marketing en voorraadbeheer bij e-commerce. Voor een optimaal rendement van een webwinkel is het zaak dat voorraadbeheer en marketing nauw met elkaar samenwerken, maar hoe organiseer je dat in de praktijk? Na deze eerste bijeenkomst over dit thema volgen er later dit jaar nog twee follow-up-meetings.

Werk je bij een voorraadhoudend bedrijf met webwinkel en heb je ervaring met bovenstaande problematiek, neem dan contact met me op of meld je aan op onze website. Wellicht kun jij de werkgroep versterken en kunnen we samen onze kennis verhogen.

https://www.imcc.nl/evenementen/imcc-werkgroep-samenspel-marketing-en-voorraadbeheer/

Kom met uw praktijkervaringen op het terrein van managen en organiseren

Deel uw kennis, schrijf 3 columns of artikelen en ontvang een gratis pro-abonnement (twv €200)

Word een pro!

SCHRIJF MEE >>