Bezorgproblemen bij Albert Heijn online?

Het lukt koploper Albert Heijn online consumenten in Amsterdam niet meer om nog een bestelmoment te kiezen voor de kerst. Zelfs de trouwste klanten grijpen mis. De bestelmomenten vlogen de deur uit. Zelfs het middenin in de nacht proberen liep vast op de volle bezorgagenda van Albert Heijn. Dat meldt een klant op Twitter.

Albert Heijn meldt: "Vanwege de decemberdrukte zijn onze bezorgmomenten sneller vol dan je van ons gewend bent. Ook de klantenservice kan je helaas niet helpen aan een bezorgmoment". Consumenten worden online verwezen naar ophalen bij PickUpPoints. Daarnaast was er vannacht een storing in de bestelsystemen, waardoor klanten niet meer bij hun bestellingen konden.

Het is niet de eerste keer dat Albert Heijn een bezorgstop invoert. In oktober 2020 waren het problemen met de geautomatiseerde systemen waardoor veel klanten hun spullen niet kregen. Bij de start van de coronapandemie in maart 2020 waren de bestelmomenten ook enige tijd op rantsoen vanwege drukte.

Jumbo heeft overigens nog wel ruimte voor bezorging voor de kerst...

Walther Ploos van Amstel.

 

ps. de aanhouder wint. Na veel refreshen hebben we een tijdslot gescoord!

 

Kom met uw praktijkervaringen op het terrein van managen en organiseren

Deel uw kennis, schrijf 3 columns of artikelen en ontvang een gratis pro-abonnement (twv €200)

Word een pro!

SCHRIJF MEE >>

M van Dijk
En vandaag wordt mijn bestelling die ik vanavond zou krijgen om 15 uur eenzijdig door AH geannuleerd wegens technische problemen. Niet blij...