Managementsite netwerk
De Laatste Meter
Het einde in logistiek
Het is zo vanzelfsprekend: logistiek. Thuis, wanneer een meubelzaak een wandmeubel aflevert en opbouwt. In de supermarkt, waar juist die diepvriesmaaltijd die zo goed smaakt in het schap ligt. Of wanneer de auto een beurt krijgt. Maar iedereen ervaart ook uitverkochte producten, kwaliteitsproblemen, overtollige voorraden en eindeloos wachten op de verwarmingsmonteur. De weblog DeLaatsteMeter.nl gaat je daarbij helpen.
Overheid op koers met verschonen eigen voertuigen
De resultaten van de regeling bevordering schone wegvoertuigen zijn bekend
31
0
1
VNG wil geen verder uitstel van zero-emissie zones
Op 15 mei praat Tweede Kamer over zero-emissie zones
31
0
Gemeente Utrecht wil stadslogistiek over water zero-emissie maken
De vraag is of de procedure die de gemeente volgt wel gaat werken
80
0
Is het tijdperk van flitsbezorging ten einde?
Niet als het aan Flink ligt
15
0
Minder verpakkingen bij supermarkten?
Gedrag, de juiste voorlichting en communicatie zijn essentieel
6
0
Fijnstof en bandenslijtage: hoe zit het nu echt?
Zero-emissie zones alleen zijn niet zaligmakend als het gaat om schonere lucht
68
0
Recente reacties
Want het is onlogisch in een autoluwe stad dat bewoners wel riool/vuilnisbelasting en dergelijke betalen voor hun vervuiling maar dat je onbelast de problematische auto op eigen erf mag parkeren. Hopelijk besluiten dan ook meer huiseigenaren om hun garage te gebruiken als woonruimte. Kan mooi een student in wonen.
Waar gaat dit heen. Je wilt eigenlijk niet eens meer boodschappen doen op deze manier, zo grof en dom allemaal.
Waar gaat dit heen. Je wilt eigenlijk niet eens meer boodschappen doen op deze manier, zo grof en dom allemaal.
Waar gaat dit heen. Je wilt eigenlijk niet eens meer boodschappen doen op deze manier, zo grof en dom allemaal.
Zo dit was mijn verhaal. Lieven mensen trap er niet in klik nergens op en onderneem niets meer met deze oplichters.
Betalen ging niet, wachten op een medewerker voor controle dus.
Komt er een controle mevrouw dat ik alles er weer uit moet halen voor controle.
Ik gaf aan dat ik dat zelf niet zou doen, maar dat zij mijn toestemming had om het eruit te halen en er weer in te doen.
Werd ik als afgeblaft omdat ik niet mee wilde werken en ze nu dus een volledige controle ging doen. Er werd heel veel gejat.
Nog steeds, ga je gang, ik verzin die kassa’s niet , het is jouw werk en niet het mijne.
Ze ontplofte bijna van kwaadheid. Nu ben ik op leeftijd en geen klein kind en ik wens ook niet zo behandeld te worden.
Uiteindelijk heeft ze het toch zelf gedaan.
Ik moest ook nog verklaren waar mijn 4 flessen glorix vandaan kwamen.
De stickers van het Kruidvat zaten erop en het bonnetje zat in dezelfde tas.
Ik heb een klacht ingediend zowel bij de bedrijfsleider( ik was er niet bij dus kan er niets over zeggen) als in de app.( niets meer over gehoord)
Klantvriendelijkheid is ver te zoeken en van een klant word verwacht dat hij / zij een potentiële dief is en dat deze netjes het werk van het personeel doet.
Voor mij ff geen ah meer.